آخرین های بلاگ

گروه صنعتی زاگرس پوش با پیشینه بالغ بر یک دهه فعالیت پویا و مستمر، واحدی صنعتی و نوین در عرصه پوشاک  آقایان و بانوان به شمار می‌رود. فروشگاه‌های زاگرس از سال 1391 جهت رفاه حال مشتریان و داشتن خریدی مناسب شروع به فعالیت کرده‌اند.

این مجموعه در راستای خدمت‌رسانی و راحتی هرچه بیشتر مشتریان گرامی، فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه اندازی کرده و امکان خرید غیرحضوری را فراهم نموده است. ما با ارائه انواع لباس‌های مردانه مانند: انواع پیراهن مردانه (پیراهن‌های رسمی، یقه دیپلمات، چهارخانه، آستین کوتاه، طرحدار و...)، انواع کت و شلوار مردانه (ساده، دامادی، چهارخانه، دیپلمات)انواع شلوار مردانه از جمله: پارچه‌ای، کتان، جین و مخمل، انواع کت تک، تیشرت و پولوشرت، جلیقه، پالتو، بارانی، کاپشن و ...، کفش‌ها و اکسسوری مردانه سعی کرده‌ایم تجربه‌ی خرید اینترنتی با خیالی راحت و توام با لذت را برای مشتریان فراهم کنیم.

زاگرس در دسته بندی زنانه نیز محصولات متنوعی از جمله: انواع مانتو (مانتو شلوار اداری، مانتو مزونی و...)، پالتو زنانه، بارانی، شومیز و شلوارهای زنانه (جین، پارچه‌ای) را ارائه کرده تا بانوان نیز هرآنچه مورد نیازشان است را به راحتی خرید کنند.